RoyalCasino søger dansk kundeservice medarbejder

Denne annonce er udløbet
Denne annonce er hentet fra jobarkivet på studiezone.dk.
Bemærk, at annoncen er udløbet og virksomheden derfor sandsynligvis ikke længere modtager ansøgninger.


Job beskrivelse:

(Bemærk at stillingen er på Malta og vil kræve du er bosat på Malta)


RoyalCasino har vi brug for en dygtig kundeservice medarbejder, til vores kontor på Malta. Din daglige gang bliver kundeservice, som primært indebærer besvarelse af indkomne skriftlige henvendelser. Vores mål er at sikre, at vores kunder altid får professionel vejledning og den bedste service.  Der er mulighed for at få yderligere opgaver og ansvar. Dette vil vokse i takt med din præstation og kompetencer.

At være kundeservice medarbejder er primært et servicejob. Du skal have en stor lyst til at formulere dig skriftligt – og et brændende ønske om at give den bedst mulige service. Intet er for stort eller for småt til, at vi hjælper med at få det løst, og tilfredsstille kunderne.

Dine opgaver:


  • Besvare kundeforespørgsler via e-mail og chat.
  • Sikre at komplekse problemer bliver løst hurtigst muligt på en tilfredsstillende måde for kunden.
  • Levere teknisk support og vejledning til kunderne.
  • Daglig overvågning af hjemmesidens tilgængelighed og funktionalitet, rapportering til Kundeservice Manager om problemer, som påvirker enten kunder eller sidens ydeevne.
  • Deltage i afprøvning af nye produkter og tjenester.
  • Medvirke til at promovere nye produkter og tilbud til kunderne.
  • Medvirke i andre arbejdsområder indenfor kasinoet, når dette er påkrævet.


Vi forestiller os, at du har følgende baggrund og kompetencer:


  • Du er serviceorienteret, udadvendt, smilende, hjælpsom og imødekommende. Du er naturligt et positivt menneske.
  • Du har fremragende skriftligt dansk samt gode kommunikationsevner. Du er også stærk på skriftligt engelsk.
  • Du har et ønske om at overholde interne mål.
  • Du har øje for detalje og er omhyggelig med dine opgaver.
  • Det er en fordel hvis du har arbejdet digitalt tidligere.


Du er ansvarsbevidst, robust og kan have mange bolde i luften, uden at miste overblikket. Vi tilbyder dig en spændende mulighed for at deltage og bidrage til et ægte dansk online casino. Vi har et Covid-19 sikkert kontor med masser af afstand, så man fortsat kan arbejde fra et socialt kontormiljø.
Stillingen er fuldtid og i alle ugens 7 dage, indenfor tidsrammen kl. 08.00 – 21.00. Løn efter kvalifikationer.
Send venligst din ansøgning til Kundeservice Manager Marianne på [email protected].

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen på studiezone.dk

Information

Virksomhed:
Adresse:
Løn:
Antal timer:
Kontakt person:
Email:
Telefon:

RoyalCasino
,
Efter kvalifikationer Kr. /Timen
Fuld tid Pr. uge
Marianne
[email protected]

Tilføjet: 4/26/2021
Tilbage..